sobota 24. ledna 2015

Art Journal s Leou

Když se Lea na svém blogu zeptala, zda se někdo přidá k ní a vytvoří každý měsíc stranu nebo dvoustranu do Art Journalu, tak jsem neváhala. Výzva je to dobrá a jdu do toho! Nikdy jsem nezkoušela vytvořit stránku a je to výborný trénink pro vyzkoušení různých druhů technik ve světě scrapbookingu.
Nejdříve jsem hledala vhodný blok na art journal a našla jsem jeden od Jíti. První stranu bloku ještě sice nemám vytvořenou, ale na ni čas také přijde:) Ale kde začít? Mrkla jsme na youtube a projížděla videa k art journalu. Miluji video od Vicky s hrníčky, je boží! Ty hrníčky, ty barvy, ten sáček čaje s lístečkem...ach. 
Vybrala jsem si tyto pomůcky:
A pustila jsem se do toho. Nejdříve gesso, nechat zaschnout, trochu jsem tomu pomohla i horkovzdušnou pistolí. Pak jsem začala roztírat akrylové barvičky vlhčeným ubrouskem. Použila jsem šablony a matnou pastu. Pasta je výborná, je matná, záleží kolik se tam pasty dá a moc se mi líbí, vyzkoušejte ji. Použila jsem i razítka, liner na Project life a různé barvičky. 
A hotová stránka je na světě... 


Matná pasta
Razítko jsem natiskla na pauzák


Již jsem stránku neupravovala, ale zjistila jsem, že tam nemám žádný text :) Tak příště. 
A jaké stránky do Art Journalu máte vy?
Děkuji za návštěvu.


Žádné komentáře:

Okomentovat